Wednesday, April 20, 2011

bundle...

aku mmg minat dgn bundle nie.... tiap2 thn bila nk raya jer aku mesti gie bundle... bj2 bundle nie bkn stakat murah, malahan lbih berkualiti. bj mmg cantik2. kena pandai pilih lah... byk2 bundle yg aku gie giant bundle jgk yg jual timbang kilo... brg mmg cantik2... tu pasal aku amik kptsan untuk jual bj2 bundle secara online nie.. biasa lah nk bkak kedai mesti nk pakai modal yg byk. tp untuk permulaan aku cuba bundle yg online dulu. aku harap korang smua bleh lah menyokong aku dr blakang, tunjuk ajar pun aku perlukan jgk.. aku xpandai sgt tentang brg2 bundle nie, stakat bli, pakai bleh lah. nie pun aku cuba nk berjinak2 untuk perniagaan online. pasal blog perniagaan aku nie, aku br lg tentu korang ngk simple sgt kan..... tp ape2 pun aku harap korang smua bleh tunjuk ajar aku... thaks ulzzzzz. jumpa lg.

No comments:

Post a Comment